REGULILE CARE GUVERNEAZĂ PROCESAREA DATELOR PERSONALE
1. INFORMAȚII GENERALE
Ne angajăm să prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în concordanță cu Regulamentul (UE) 679/2016 (GDPR), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul României.
Suntem foarte atenți când vine vorba de protejarea datelor cu caracter personal în conformitate cu legislația în vigoare. Obiectivul nostru este să îți furnizăm informații și control asupra prelucrării i datelor tale și uneltelor care îți permit să te folosești de protecția drepturilor care rezultă din normele legale aplicabile.
În rândurile de mai jos vă prezentăm informații despre cum procesăm datele personale, cum le securizăm și cu cine le împărțim. Daca aveți întrebări suplimentare despre cum vă folosim datele personale, contactați-ne la următoarea adresă de e-mail: [email protected].
2. CUM VĂ OBȚINEM DATELE?
Vă folosim datele personale deoarece v-ați dat acordul să primiți informații comerciale prin adresa de e-mail furnizată sau ne-ați dat acordul să .
3. CINE ESTE ADMINISTRATORUL DATELOR DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE?
Administratorul datelor colectate prin intermediul website-ului www.gabrieladiaconescuburulean.ro este Cabinet Individual de Avocatura Diaconescu-Burulean Gabriela o companie înregistrată în Romania având sediul social în Bd. Ghencea, Nr. 21, Sector 6, Bucuresti, avand Codul de identificare fiscala RO23223052.
Este posibil să transmitem datele personale pe care ni le furnizați către companii afiliate și/sau către alți parteneri și colaboratori cu care avem stabilite raporturi contractuale în vederea desfășurării activităților noastre și a îndeplinirii obligațiilor legale care ne revin. Transmiterea de date personale către terți are loc în baza unui angajament de confidențialitate din partea acestora și o asumare a asigurării protecției datelor.
4. SCOPUL PRELUCRĂRII DATELOR PERSONALE
Dacă folosiți Platforma noastră, vă vom prelucra datele personale în următoarele scopuri:
a) Pentru a respecta contractul de vânzare stabilit între dumneavoastră și Platformă – fundamentul pentru procesarea datelor dumneavoastră, care rezulta în urma acceptării termenilor și condițiilor Platformei. Cea mai mare parte a datelor pe care ni le furnizați sunt necesare pentru a implementa cu succes contractul de vânzare și livrarea produselor cumpărate către dumneavoastră; furnizarea datelor personale pentru acest scop nu este obligatorie, dar este necesară pentru a respecta contractul.
b) Pentru a vă administra contul de pe site-ul Platformei este necesar să vă creați un cont de utilizator, acceptând astfel termenii și condițiile Platformei. Crearea unui cont în Platformă vă va permite, de asemenea, să vă accesați datele pe care le-ați furnizat, inclusiv istoria produselor achiziționate și să vă folosiți de unele drepturi legate de procesarea datelor; furnizarea datelor personale pentru acest scop nu este obligatorie, dar este necesară pentru a respecta contractul.
c) Pentru a procesa plângeri. Furnizarea datelor în formularul plângerii este obligatorie pentru o adecvată considerare a plângerii dumneavoastră.
d) Dacă vă exprimați consimțământul separat, vom trimite informații comerciale despre produsele oferite spre vânzare în Platformă pe adresa de e-mail furnizată de dumneavoastră, inclusiv ofertele promoționale – în acest caz, baza de prelucrare a datelor este consimțământul dumneavoastră, care nu este obligatorie și o puteți retrage oricând contactând datele de mai sus sau făcând click pe linkul pe care îl trimitem în fiecare e-mail cu informații comerciale. Retragerea consimțământului nu afectează corectitudinea procesării datelor în perioada anterioară retragerii.
e) Dacă vă exprimați consimțământul separat, vă vom trimite informații comerciale la numărul de telefon mobil furnizat de dumneavoastră către Platformă, inclusiv ofertele promoționale – în acest caz, baza pentru prelucrarea datelor este consimțământul dumneavoastră, care nu este obligatoriu și îl puteți retrage în orice moment, contactând-ne prin datele de mai sus. Retragerea consimțământului nu afectează corectitudinea procesării datelor în perioada anterioară retragerii.
f) Pentru a vă trimite mesaje de marketing personalizate pe site-ul platformei, de ex. care iau forma unei sugestii de a cumpăra produse cu ajutorul profilării. Mesajele vor fi pregătite pe baza analizei achizițiilor dumneavoastră – baza de prelucrare a datelor dumneavoastră în acest caz, va fi interesul legitim al Administratorului constând în comercializarea produselor oferite în Platformă.
g) În scopuri de marketing – din când în când, putem trimite informații despre oferta platformei gabrieladiaconescuburulean.ro sau despre oferta partenerilor noștri comerciali la adresa de livrare furnizată de dumneavoastră. Baza de prelucrare a datelor dumneavoastră în acest sens va fi interesul legitim al partenerilor noștri în comercializarea produselor indicate în ofertă. Puteți oricând obiecta procesării datelor dumneavoastră și nu vom mai face acest lucru. Vă puteți exprima opoziția contactând-ne prin e-mail la adresa [email protected].
h) În scopuri statistice interne ale Administratorului – în acest caz, baza pentru prelucrarea datelor va fi interesul legitim al Administratorului, constând în colectarea de informații pentru a permite dezvoltarea afacerii și personalizarea serviciilor pentru nevoile utilizatorilor Platformei.
5. TEMEIURILE PRELUCRĂRII
Compania are dreptul de a prelucra date personale pentru scopurile prezentate mai sus:
- pentru că prelucrarea datelor este necesară pentru a face posibilă crearea contului, funcționarea site-ului și accesul la serviciile oferite pe site, realizarea plății costurilor aferente serviciilor prestare și oferirea de răspunsuri la reclamațiile/solicitările plasate, dacă este cazul.
- pentru a confirma îndeplinirea îndatoririlor noastre și pentru a investiga reclamațiile sau a ne apăra împotriva revendicărilor care pot fi îndreptate împotriva noastră, prevenirea sau detectarea fraudei – baza pentru prelucrarea datelor dumneavoastră în acest caz va fi interesul legitim al Administratorului, care este protecția drepturilor, confirmarea performanței și obținerea în acest sens a remunerației datorate de clienții Administratorului.
- pentru că v-ați dat consimțământul expres în acest sens prin bifarea căsuțelor aferente.
Acordăm atenție transparenței prelucrării datelor dumneavoastră personale. Dacă aveți întrebări cu privire la procesul sau regulile de prelucrare a datelor, vă rugăm să ne contactați.
Noi prelucrăm datele dumneavoastră in conformitate cu legea, asigurându-ne ca acestea sunt actuale si corecte. Prin urmare, din când în când vă vom aminti despre necesitatea actualizării datelor prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail furnizată de dumneavoastră.
Datele dumneavoastră personale nu vor fi procesate pentru luarea de decizii automate fără consimțământul dumneavoastră.
Nu colectăm și nu prelucrăm date sensibile, definite ca atare de GDPR. Nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor.
6. ESTE OBLIGATORIE FURNIZAREA DATELOR PERSONALE?
Este decizia dumneavoastră dacă doriți să ne furnizați date și ce fel de date ne furnizați, dar rețineți că atunci când achizitionați produse în platformă, furnizarea anumitor date va fi obligatorie pentru executarea contractului de vânzare, deoarece fără acestea nu vom putea procesa comanda.
Nefurnizarea datelor pe care vi le cerem rezultă în imposibilitatea plasării comenzii.
Nu este obligatoriu să vă dați consimțământul de a primi informații comerciale la adresa de e-mail furnizată sau numărul de telefon furnizat pentru a realiza un acord de vânzare a bunurilor. Dacă vă dați consimțământul, îl puteți retrage oricând.
7. CU CINE VOM ÎMPĂRTĂȘI INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE?
Este posibil să transmitem datele personale pe care ni le furnizați către companii afiliate și/sau către alți parteneri și colaboratori cu care avem stabilite raporturi contractuale în vederea desfășurării activităților noastre și a îndeplinirii obligațiilor legale care ne revin, cum ar fi: specialiștii care postează materiale pe site, furnizorii de servicii informatice, de servicii de contabilitate, de servicii juridice, de servicii de marketing, de servicii de curierat, de servicii de internet și telefonie mobilă, procesatorii de plăți care sunt autorizați de noi să intermedieze plățile, specialiști în domeniul de activitate în care activăm, pe care îi contractăm pe a vă oferi o calitate cât mai bună a serviciilor noastre și alți asemenea furnizori.
Transmiterea datelor către terțe persoane are loc sub rezerva asumării de către acestea a clauzelor de confidențialitate pe care le stabilim.
De asemenea, putem transmite unele din datele personale colectate către autoritățile sau instituțiile publice competente, atunci când legea impune acest lucru sau către instanțele de judecată atunci când ne apărăm în justiție sau când ni se cere de către instanță acest lucru.
Vă rugăm să consultați și secțiunea privind Politica de cookie-uri afișată pe pagina principală a site-ului nostru.
Transferul datelor cu caracter personal în afara țării
În contextul operațiunilor descrise mai sus, datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi transferate în afara țării către state din Uniunea Europeana (“UE”) sau din Spatiul Economic European (“SEE”).
Astfel, vă informăm că orice transfer efectuat de către Operator către un stat membru UE sau SEE va respecta prevederile legale din Regulamentul General privind protecția datelor nr. 2016/679 adoptat de Parlamentul European (“GDPR”).
Datele cu caracter personal menționate în această notă de informare nu sunt transferate către state care nu asigură protecție adecvată în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal.
8. CÂT TIMP VOM PĂSTRA DATELE DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE?
Prelucrăm și stocăm datele personale pe durata necesară îndeplinirii scopurilor pentru care datele au fost colectate și în orice caz pe perioada impusă de reglementările legale aplicabile.
Actualizăm periodic baza noastră de date astfel încât să nu stocăm date care nu mai sunt necesare scopurilor pentru care au fost colectate.
9. CUM VĂ PROTEJĂM DATELE?
Compania asigură măsurile tehnice și juridice adecvate pentru a asigura o protecție efectivă a datelor cu caracter personal aparținând persoanelor care ne furnizează astfel de date.
Utilizăm o serie de măsuri de securitate IT și organizaționale menite să minimizeze riscul de scurgere a datelor, distrugerea și dezintegrarea acestora, cum ar fi: sistemul de firewall, sistemele antivirus și anti-spam, procedurile interne de acces, prelucrarea datelor și recuperarea de urgență precum și un sistem de backup pe mai multe niveluri. Platforma noastră oferă un nivel foarte ridicat de securitate prin utilizarea aplicației Web Firewall (WAF) și a sistemului de securitate împotriva atacurilor DDoS, utilizăm un nivel înalt de criptare a conexiunii HTTPS / SSL în conformitate cu cele mai bune practici. Vă amintim că utilizarea Internetului aduce întotdeauna riscul unor incidente de securitate , dar vă asigurăm că datorită procedurilor implementate de revizuiri și actualizări sistemice informatice, precum și de monitorizarea activă a punctelor critice de sistem, scopul nostru este de a reduce cât mai mult acest risc.
Ne angajăm să vă păstrăm datele personale în siguranță și luăm măsurile rezonabile în acest sens, inclusiv împotriva accesului neautorizat, al utilizării neautorizate a datelor, distrugerii, pierderii sau alterării acestora.
Ne instruim sistematic angajații legat de importanța protejării datelor cu caracter personal, am instituit proceduri interne în acest sens și, în plus, depunem toate eforturile pentru a ne asigura că și partenerii noștri gestionează măsuri adecvate pentru prelucrarea datelor personale care pot ajunge la ei în cadrul raporturilor noastre contractuale.
De asemenea, plățile care se efectuează prin intermediul site-ului nostru, strict pentru achitarea serviciilor pe care noi vi le punem la dispoziție, se realizează în condiții de securitate, conform politicilor de securitate implementate de furnizorii acestui serviciu: https://www.stripe.com/
Pentru mai multe informații accesați Politica de cookie-uri afișată pe pagina principală a site-ului nostru.
Nu colectăm și nu prelucrăm date sensibile, definite ca atare de GDPR și nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor.
10. CE DREPTURI AVEȚI ÎN LEGĂTURĂ CU PRELUCRAREA DATELOR DUMNEAVOASTRĂ DE CĂTRE NOI?
În conformitate cu GDPR, aveți acces la un număr de drepturi în legătură cu transferul informațiilor dumneavoastră personale către noi, cum ar fi:
a) Dreptul de a ști cum sunt prelucrate datele dumneavoastră personale – dacă aveți întrebări cu privire la modul cum procesăm datele dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați utilizând formularul de contact sau prin trimiterea de informații la [email protected], vă stam la dispoziție,
b) Dreptul de a accesa și de a actualiza datele – aveți întotdeauna acces la datele dumneavoastră personale din contul dumneavoastră în platformă. Puteți edita și actualiza datele furnizate. Dacă nu ați creat un cont în platformă, vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact sau scrieți-ne la [email protected] cu solicitarea de a vă accesa datele – vă vom oferi informații despre datele dumneavoastră și le vom actualiza la solicitarea dumneavoastră,
c) În termenii stabiliți de GDPR, aveți, de asemenea, dreptul la:
* Eliminarea datelor – dacă doriți ca noi să nu mai procesăm datele dumneavoastră ne puteți raporta o astfel de solicitare. Vă rugăm să rețineți că acest lucru nu este un drept absolut și putem refuza să ștergem datele despre care avem o bază pentru prelucrarea acestora (de exemplu, îndeplinirea unei obligații legale sau urmărirea sau apărarea împotriva cererilor care ar putea fi îndreptate împotriva noastră) .
* Cereri de limitare a procesării datelor,
* Pentru a obiecta la prelucrarea datelor dumneavoastră, dacă baza procesării este un interes legitim al administratorului sau care îndeplinește sarcini de interes public,
* Retragerea consimțământului, dacă datele sunt procesate pe baza consimțământului dumneavoastră,
* Transfer de date, dacă procesarea se bazează pe un contract sau pe acordul dumneavoastră.
* Puteți beneficia de toate drepturile de mai sus contactându-ne la adresa de e-mail: [email protected] sau utilizând formularul de contact.
11. CÂND VEȚI PRIMI RĂSPUNSUL DE LA NOI?
Vom încerca să finalizăm cererile dumneavoastră cât mai repede posibil și să vă răspundem la întrebările cu privire la prelucrarea și stocarea datelor personale. În orice caz, ar trebui să primiți un mesaj de la noi în nu mai târziu de 30 de zile de la primirea cererii dumneavoastră. În această perioadă vă vom da un răspuns sau vă vom informa despre prelungirea termenului limită și vom explica motivele. Dacă avem îndoieli cu privire la autenticitatea identității persoanei care face o cerere specifică, putem pune mai multe întrebări pentru a o verifica.
12. INFORMAȚII DESPRE ORGANISMUL COMPETENT SĂ DEPUNĂ O PLÂNGERE
Puteți depune plângere față de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Natională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP). Date de contact și informații legate de ANSPDCP găsiți pe site-ul http://www.dataprotection.ro/.
13. DATE ALE MINORILOR
Nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit vârsta de 18 ani. Vă rugăm să nu vă creați cont pe site-ul nostru și să ne furnizați nicio informație în cazul în care nu aveți împlinită vârsta de 18 ani.
14. ALTE INFORMAȚII
Cabinet Individual de Avocatura Diaconescu-Burulean Gabriela are dreptul de a modifica politica de protecție a datelor oricând, fără a vă cere acordul prealabil și fără a fi supuși unei proceduri de notificare individuală ori specială a modificărilor aduse. Varianta actualizată va fi postată pe site, iar dumneavoastră aveți obligația de a citi Termenii și condițiile, Politica de confidențialitate și Politica de cookie-uri, ori de câte ori accesați site-ul, pentru a vă asigura că sunteți la curent cu ultima versiune.
Dacă aveți întrebări legate de prelucrarea datelor dumneavoastră personale de către noi sau doriți să uzați de drepturile dumneavoastră care rezultă din GDPR, utilizați formularul de contact sau scrieți direct la adresa de e-mail: [email protected].
